სამარხვო ბლოგი

წითელი მდინარე

%(count)s კომენტარი

რაღაც, მრისხანე განწყობაზე ვარ. ამჟამინდელ ჩემს გუნებას, ზუსტად გამოხატავს ეს ლექსი, რომელიც ჩემი არ არის და თან უკიდურესად ჩემია ამ წუთას.

ვწერდი, სანამ აბუჩად აგიგდე და შეგიძულე,
მერე გადავწვი ხორბლის მინდვრები,
მსუყე თავთავებს დავუსვი ცელი,
ძირებს მოვასხი ნავთი და ზეთი…
ჩემზე (ანუ შენზე) გულმოსულს სამყარო შევიძულე
და გალაქტიკას ომი გამოვუცხადე.
ნაღმად ვიქეცი და ყველა ბედნიერ წყვილთან დავიმალე,
ვინც არ გამიფრთხილდა, ავუფეთქდი
და შემოვამტვერე გრძნობები ხელში…
ყურძნის თითები ხელში დავწურე და
წითელ მდინარეებად გავუშვი …
ყველა ქუჩაზე ყველა რუ შევუერთე და ოკეანედ ვაქციე…
ხეებს ფოთლიანს შემოდგომად ჩავუსაფრდი და
ამოვარდნილ ქარად გავაშიშვლე,
მიმოვფანტე და გადავკარგე,
წითელ მდინარეს გავატანე…
მე შენთვის ვწერდი სანამ აბუჩად ამიგდე
და ფერფლად მაქციე…

თითა ნამიანი

One thought on “წითელი მდინარე

  1. ვინც არ გამიფრთხილდა, ავუფეთქდი
    და შემოვამტვერე გრძნობები ხელში…

    მიყვარს ეს ლექსი მე…
    ნუ მრსიხანებ, ნუ დეპრესიობ…

    ესეც გაივლის….

კომენტარის დატოვება

