სამარხვო ბლოგი

კნუტ

14 Comments

გუშინ, როგორც იქნა, about-ის დაწერას თავი მოვაბი და ამიერიდან უკვე ჩემი ბლოგის ყველა მკითხველს ამომწურავი ინფორმაცია აქვს ჩემს შესახებ. თუმცა, „სავალდებულო ხასიათის“ პოსტები ამით არ ამოწურულა.  სულ ვკოპწიაობ იმით, რომ კნუტის ბლოგი, წარმოადგენს ფაქტობრივად ბლოგს ჩემს შესახებ. მე კი, მის შესახებ იშვიათად თუ დამცდება რამე. ზოგგან გაკვრით თუ ვახსენებ და ეს არის და ეს.

ბევრი რომ არ მივედ-მოვედო კნუტი, იგივე მანჩო ხოხაშვილი უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს ჩემს ცხოვრებაში.


კნუტ, გამიხარდა რაც დაწერე ფორუმზე, რომ ჩემი დაკარგვის შემთხვევაში თავს ჩამოიხრჩობ. ისიც, ბლოგზე რომ დაწერე, რომ საუკეთესოდ მე გიგებ და შენი საუკეთესო მეგობარი ვარ, ესეც გამიხარდა და კიდევ მიხარია, რომ შენი ყველა საიდუმლო მხოლოდ მე ვიცი.ჩემთვის ისეთივე მეგობარი ხარ, როგორც ფილმში „პანდის კვალიიყო იმ პატარა ბიჭისთვის პანდა. მიხარია, რომ მყავხარ 🙂

p.s  ჩემთვისაც ყველაზე ძვირფასი ხარ.

14 thoughts on “კნუტ

  1. ეგრე გეგონოს შენ 😛

  2. რომ შენი ყველა საიდუმლო მხოლოდ მე ვიცი. vitom?

    • ვახთ, უკლებლივ ყველა მარტო მე ვიცი. სხვადასხვა ამბების სხვადასხვა სეგმენტი შესაძლოა სხვებმაც იცოდნენ, მაგრამ ყველა… ვერ მოგართვით :პ

  3. ყველაფერი საკუთარი თავის შესახებ მეც კი არ ვიცი 🙂

  4. sayvarlebi xart zalian nikoloz.
    ulev siyvaruls gisurvebt….
    agni 😉

  5. ravici, ravici ase hans da…….ra vcdebi?

    • ჰეჰ, იმედები უნდა გაგიცრუვო :p პოსტშიც ხომ ჩანდა, რომ მეგობრები ვართ 😦 ისე, გულწრფელად რომ გამოგიტყდე, ეს პოსტიც ზუსტად ამას ემსახურებოდა, რომ ჩემი და კნუტის მეგობრობაში დანერწუნებინა ხმების ავტორები. (ამას საიდუმლოდ გეუბნები, არავის უთხრა. კნუტს, ვატყუებ, თუთქოს იმიტო დავწერე, რო ყველას გაეგო რა კარგი გოგოა).

  6. გული ამიჩუყდა ; ((

  7. გთხოვ, ეს ფოტო მოაშორე და მერე თუ გინდა მოვკვდები 😀
    სხვა ნებისმიერი ჩვენი ფოტო დადე :ს

კომენტარის დატოვება

