სამარხვო ბლოგი

ქუჩაში თუ შემოგხვდით თუ რაღაც ასეთი

5 Comments

მოკლედ, რამდენიმე დღის წინ კნუტმა (აბა სხვა ვის გავახსენდებოდი) მომნიშნა, ბლოგთამაშში,- „ქუჩაში თუ შემოგხვდით“. ქუჩაში თუ შემოგხვდით როგორ უნდა მიცნოთ… მმმ… სიმართლე, რომ ვთქვა, ჩემი ცნობა საჭირო სულაც არ არის. საკმარისია კნუტი იცნოთ, მე კი მასთან ერთად რომ ბიჭი იქნება ის ვარ :დ. ჰო, დანარჩენს ჩემი about-იდან შეიტყობთ, ან ჩემი პირწიგნაკიდან. about- ი სულ რამდენიმე დღის წინ დავწერე, მასში კი მხოლოდ ის შეიცვალა ამ ხნის განმავლობაში, რომ მგონი, უმუშევარი აღარ ვარ (დაზუსტებით არც ეს ვიცი ჯერ). დღეს, ერთ-ერთი ელექტრონული გამოცემის რედაქციაში ვიყავი და ალბათ მათთვის დავწერ მასალებს. მოვლენების შემდგომი განვითარების შესახებ თანმიმდევრულად გამცნობთ.

ჩემი ნახვა შეიძლება…ნუ, პრინციპში ყველგან  (მე და ღმერთი ყველგან ვართ-ის პრინციპით). ყველა სახის ტრანსპორტში, მთაში, ტყეში, შადრევანზე, ასფატზე და თქვენი სახლის სახურავზეც კი. ყველაზე ხშირად შესაძლოა წამაწდეთ თბილისის ბოტანიკურ ბაღში (ბუჩქი არ ვარ, არ მომაფსათ). ჰო, თბილისის დანარჩენ წერტილებში თანაბარი სიხშირით დავდივარ, ასე რომ ვეღარ დავკონკრეტდები.

ჰო, ეხლა მონიშვნას (დატაგვას) რაც შეეხება. აქ დავტაგავ შემდეგ ბლოგერებს ტრეტიაკოვებს, მარიეfილეს და ლევან ჯგერენაიას. ჰეჰ, აბა შეუდექით წერას.

5 thoughts on “ქუჩაში თუ შემოგხვდით თუ რაღაც ასეთი

  1. გაგვიჩალიჩე ხომ? 😀

  2. Of course, what a great site and informative posts, I will add backlink – bookmark this site? Regards, Reader.

კომენტარის დატოვება

